8.11.2016

Arka ayakları sakat bir köpek ve İnsanlık örneği


ARKA BACAKLARI TUTMAYAN KÖPEĞE GÖSTERİLEN OLAĞANÜSTÜ İLGİ


İnsan olmak için yetmiyor fizyolojik yapı, onun birtakım şartları vede özellikleri vardır. İşte bu özelliklerin neler olduğunu bu videoda görmek mümkün.

Bir köpek var ortada, arka iki ayağıda tutmuyor, felçli gibi basamıyor, çabalıyor, uğraşıyor ama sonuç yok, bakınıyor etrafına yardım edin dercesine.

ABD / Los Angeles / Brentwood' da faaliyet gösteren " Wallace " adlı, başta köpekler olmak üzere hayvanlara yardım ve kurtarma görevini üstlenen dernek, belliki bir cani tarafından kent çöplüğüne atılan köpeği bulur ve tedavi için barınağa getirir.

İlk bakışta pek umutvar olmamakla birlikte ekip onu yaşatmaya ve sahiplendirmeye kararlıdır, akla hayale gelmeyen teşhis ve tedavi yöntemlerine başvurulur ama sonuç alınamaz sonrasında fizik tedavide karar kılınır, arkasına iki tekerlekli araç takılır ve uygulamaya devam edilir.

Videoyu izlerken şöyle bir düşündüm, acaba dedim böyle bir çaresiz hayvan bizde yada gelişmemiş herhangi bir ülkede olsaydı, ne yapılırdı, tabi yanıtınıda hemen buldum, onun kaderi buymuş denir uyutma yolu yani kabacası acımasızca öldürme yöntemi seçilirdi.

Özelliklede bizdeki bazı çok merhametli yetkilileri olan bazı belediyelerin sınırları içinde ise, ozaman öyle iyneyle uğraşmaya falan gerek kalmaz, yanına birkaç kedi köpekte eklenir ve itlaf yoluna gidilir yani ellerine çifte av tüfeği verilen alçaklarca, canilerce öldürülürdü.
Ne acıdırki bu öldürme emrini verenler de, can kurtaracağı yerde, kolay yolu seçen ve içlerinde bir nebze olsun acıma, merhamet, yardım gibi insanı insan yapan duygulardan yoksun veteriner hekimler olurdu.







Bizi Takip Edin

Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder