13.06.2016

Sokak Hayvanları Yardım Siteleri



SOKAK HAYVANLARINA YARDIM İÇİN ÇALIŞAN WEB - FACEBOOK - TWİTTER - YAHOO GİBİ SİTELERDEN SEÇMELER

Bu tür sitelerde sokak hayvanları hakkında genel bilgiler, beslenme, sahiplenme, kayıp ilanları ve nakdi - mama - ilaç yardımları gibi konular yayınlanmakta, dileyen izleyiciler yorumlara katılmakta, yardım etmekte yada yardım istemektedir.

ÖZGÜRCE PAYLAŞIM Grubuna ait Tüm Hayvanlar konusunda, hedef kitlesi Türkiye Geneli olan bir ANİMAL WEB Sitesi.
Sitenin Sokak Hayvanları Sayfasında , nakdi ve ayni 
yardımlar , hayvan sahiplenmeleri , kayıp yada bulunmuş sokak hayvanları , beslenme konuları işlenmektedir.
Siteye Gidin 
BALIKESİR SOKAK HAYVANLARINI KORUMA ve SAHİPLENDİRME PLATFORMU (Nilüfer Diker) Başlıklı
Herkese Açık Grup olan bir FACEBOOK Sitesi.
Siteye Gidin



GOLDENGİLLER Başlıklı bir TWITTER Sitesi.
Siteye Gidin 

HAYVAN HAKLARINA SAYGI Başlıklı bir TWITTER Sitesi.
Siteye Gidin








HAYVAN SEVENLERİN ADRESİ Başlıklı Herkese Açık Grup olan bir FACEBOOK Sitesi.
Siteye Gidin

MASUM GÖZLER Başlıklı birTWITTER Sitesi. 
Resimli olarak yayın yapan sitede ana konu :
Yardıma muhtaçsokak hayvanları , yardım , beslenme , kayıp ve sahiplendirme.
Siteye Gidin





KAYIP KÖPEK Başlıklı bir TWİTTER Sitesi.
Siteye Gidin








LEYLA EKER Başlıklı bir TWITTER Sitesi.
Siteye Gidin








SOKAK CANLARI Başlıklı bir TWİTTER Sitesi.
Siteye Gidin









haysev
HAYSEV Başlıklı bir TWİTTER Sitesi.
Siteye Gidin








Bizi Takip Edin

Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder