10.05.2016

Kedi ile sahibesi (Makale)



KEDİ VE  BABA KIZ



Kedi sevimli  sevimlimi Şirin ne kadar mutlu Baba Kızın içinde bulunduğu mutluluğa gözlerinden belli kedi besleyen sahibininin içinde mutluluğunu, dostluğunu tebessüm veren kızının öğrenme süresinde yavru yaşama bölgesinde olduğunu söyler.
Sıcak, gündüz, yeşillik ortamlarda koşarak gelir.  


Kedinin kulağına seslendiğinde sesini dinleyerek, ses ortamında oyun, oynar, bakım süresinde bulunan Top oynar. Sorun ne olduğunu ifade etmek için sessiz sağlık dolu günler. 


Beslenme Yaparım Beslenen hayat devam ediyor her ne kadar sıkıntılardan ziyaretçi kaçar dizine oturur. Peki bahçe, balkonda giriş katlarda bulunduğu ortamda kaldıklarını sahibini arar ve zevk alır, işte buda sevinç çığlıklarını miyavlayarak seslenir.


Eğer Sizde kedi besliyorsanız baba kız ilişkisini görün örnek alın sahibinden çocukluk döneminden büyüttüğü alıştığı mama bulunduğu eğitimi vererek bakımı  üstlenir. Sen bana çok güveniyorsun oyun parklarına gittiğimde çok mutlu oluyorum.


Doğum günüm  Evet doğum günüm sevildiğimi biliyorum neden olmasın bugün sevincini yaşıyorum.Sevdiklerim okudu hissediyorum kedinin de olduğunu düşün İnsan gibi neden olmasın.


Dost Arkadaşım  Destina Kediler ve köpekler arkadaş olabilir içindeki ilişkisinde farklı durumda sevincini yansıtır.kendine güvenen sevilen inanılmaz dostluk budur. İşte Köpek her hangi sorun  olduğunu söylemiyor.   


Konuşmak derdimi anlatmak istiyorum farklı olsa mutluyum Benim de aynı evde yaşayan dostum var. Ama hiç  mutsuz durmuyor hep kalın unutulmaz sevinç.

Konuk Yazar Zerrin_ce






Bizi Takip Edin

Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder